Suck

2010-03-22 - 07:36:45
Nej, jag klarade mig inte från skiten. Natten har varit hemsk. Nu mår jag bättre. Det är förmodligen kräksjuka och inte magsjuka.. eftersom den tycks gå över väldigt snabbt..
Postat av: Sandra

Går på ungdomsgarantin nu, vilket tvingar mig att gå på ett "program" på Lerina. De har något sammarbete med AMS. Och de har kommit fram till att vi inte ska ha någon semester. Vi ska träffas minst engång i veckan under hela sommaren. De sa att har man bokat en thailands semseter i sommar bör man boka om den. Annars har man inte rätt till någon ersättning.

2010-03-22 - 15:29:17
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh fy, det är så vidrigt med magsjuka. Hoppas det går över snabbt. Krya på dig!

2010-03-22 - 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0