Rise and Shine!

2010-03-07 - 08:47:58



Jag och Freja har precis ätit frukost och nu tittar vi på Barnkanalen. Idag är det kalas hos Wille. Vi åker upp till morsan först och sen åker vi därifrån till kalaset.

Igår var det lugnt, väldigt lugnt. Vi gick ut en sväng i det fina vädret och efteråt blev det middag, hamburgare.
Senare på kvällen, innan Freja skulle sova, käkade vi lite popcorn och tittade på Pingu. Lördagsmys i en barnfamilj :)

Idag kör väl Vasaloppet igång om jag inte har fel? Heja, heja alla hurtbullar iallafall. Jag är mäkta imponerad av människor som tar sig för och gör sådant, vilken kondition och framförallt, vilken MOTIVATION! Jag skulle a l d r i g  klara av det.


Jag undrar om det blir lika fint väder idag som det var igår? Just nu ser det väldigt kallt och molnigt ut. Igår var det underbart väder, solsken i ansiktet och fåglarna kvittrade. Man kunde nästan tro att det var vår, om det inte vore för all jäkla snö.
Nu kom Tomas upp från sin skönhetssömn och jag tänkte faktiskt ta över den varma gosiga sängen en stund, jag mår fortfarande inget vidare och natten har varit jobbig rejält jobbig. Snorig och alldeles svettig och varm.
Postat av: A home far away

9 mil i ett skidspår, pust, stånk o stön...att de bara orkar...:)



Kram Gunilla i Singapore

2010-03-07 - 12:34:53
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0