Otroligt trött.

2010-03-11 - 23:01:49
Hjälp vad jag är T R Ö T T . Givetvis somnade jag inne hos Freja förut och vaknade klockan 22 och nu sitter jag här med en grym huvudvärk och kan knappt hålla ögonen öppna. Det blir nog sängen alldeles strax faktiskt.

Sara var och fixade sina naglar förut och dem blev suuperläckra! Hon tog med svart tipp istället för vanlig traditionellt vitt. Efter det visade Camilla hos den nya lokalen för salongen och sedan gick jag och Sara runt lite på stan och kikade. Det är inte alltför ofta man är i Uddevalla kan jag säga. Många små, gulliga affärer med krimskrams i, love it.
Det var verkligen jätte skoj att träffa Camilla förut. Det gör jag alldeles för sällan och Camilla är en jag har måånga roliga minnen med. Gud, allt som vi har hittat på alltså. ♥

Nu tänkte jag faktiskt ta en kvällscigg och sedan blir det sängen för hela slanten!

God Natt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0