(Not so) Sunny Sunday

2010-03-21 - 09:51:54
Söndag idag då. Det är inget roligt väder ute så jag tror att vi är inne idag, fortsätter att påsk-pyssla lite.
Freja har fortfarande inte kräkts något mer sedan igår natt. Förhoppningsvis är det över. Men jag tror att hon får vara hemma från dagis imorgon, då jag vill vara helt på den säkra sidan att det inte smittar längre och Frejsan kan behöva vara hemma och vila upp sig. Det är verkligen det värsta jag vet, oansvariga föräldrar som släpper iväg sina ungar till dagis/skolan när dem fortfarande smittar eller till och med är sjuka. Usch.

Jag funderar faktiskt på att sätta mig vid symaskinen lite senare idag. Jag har tänkt att göra vimplar att hänga i taket till Frejsans rum, det är såå sött!

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0