Monday, oh sweet monday!

2010-03-29 - 10:21:55
Ny vecka, nya tag! Eller vad säger ni?

Idag skall jag åka och byta en present som Freja fick igår. Strykjärnet fungerade inte tyvärr. Men vi fick kvittot så det är bara att byta till ett fungerande.

Jag har förresten testat en ny mascara. Build-up mascara, extra volume från Isadora. Den är kanonbra!
Jag får jättefylliga, långa fransar. Den ligger i toppklass med min vanliga från Lancôme. Bra budget alternativ med andra ord. 139:- H&M, tror jag den ligger på.

Nu skall jag gå ut och ta min morgoncigg. Jag håller på och försöker dra ner på skiten(rent ut sagt) och därför drar jag ut på det så mycket som möjligt. Det är så otroligt dumt att börja med rökning överhuvudtaget och det är väldigt lätt att vara efterklok.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0