Lovley Sunday

2010-03-14 - 07:31:23
Grattis till Anna Bergendahl som kammade hem segern, ganska otippat, igår i Melodifestivalen.
Jag och Tomas hade myskväll med grönsaker, dipp och varma hallon med glass och spraygrädde. Mumsigt!
Efter Melodifestivalen gick jag faktiskt och la mig. Jag har varit helt slut de senaste kvällarna. Tomas var däremot uppe, tja vad skall man säga, hela natten. Han har tvättat i stortvättstugan. Tiden började 23 och han var färdig två minuter i sex imorse, tror ni att vi hade mycket tvätt? JA! Nu ligger han iallafall och sover så sött. Mitt lille hjärta som jag älskar så.

Gårdagen bestod, förutom av Melodifestivalen, av att fixa inför Frejas födelsedag. Vi har köpt en cykel till henne och även lite andra småsaker som hopprep, en My Little Pony, en liten docka, ett halsband och ett par nya solglasögon. Cykeln lär ju göra succé, jag måste filma henne när hon får se den! Jag har köpt ett brett rött sidenband som jag skall knyta en stor rosett av och sätta på cykeln, lite amerikanskt sådär, hehe.
Vi har satt in en Grattisannons i ttela, så det får ni kika efter den 16 mars :)

Nu tänkte jag börja vika in tvätt. Vi har ju en hel del som skall in i garderoberna.
Postat av: Joakim

Hon kommer bli överlycklig! Som sagt, filma när hon får cykeln, det kommer bli succé!!! =) Joakim.

2010-03-14 - 11:57:46
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0