Liten kort update från dagen.

2010-03-21 - 00:32:54
Jag slinker in här innan jag går och lägger mig! Tänkte bara ge en kort update!
Freja har inte kräkts något på hela dagen, så vid 18-tiden fick hon lite bakad potatis mosat med smör och en liten smörgås och det gick alldeles utmärkt. Men jag ropar inte hej ännu! Varken jag eller Tomas har fått något ännu heller. Vi håller alla tummar och tår för att slippa!

Idag gick vi ut en härlig långpromenad med Freja i vagnen i det underbara vårvädret och efter det påskpysslade vi. Målade påskbrev och ägg. Vi hängde upp pynt i björkris. Så nu är det lite påskpyntat här hemma!

Givetvis somnade jag inne hos Freja när jag läste godnatt saga för henne och kom inte upp förren 23.30. Lyckat?
Men nu skall jag försöka somna om, godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0