Lek & Buslandet

2010-03-27 - 17:38:18
Åh, vad vi har haft skoj! 3 timmar av stoj och stimm. Freja älskade det! Stora rutschkanor, bollhav och klätterställningar är en 3-årings paradis. Vi fikade även med lite korv och bröd.

När vi skulle åka hem fick vi muta Frejsan med en glass, haha. Sen kan jag meddela att det var en väldigt, väldigt trött skrutta som stenslocknade i sin säng när vi kom hem.
Nu har vi precis ätit dagens middag - Kålpudding. Mums! Jag tänkte ta fram min trogne följeslagare, dammsugaren och köra ett varv här hemma. Men först får maten smälta en stund tror jag ;)
Imorgon är det äntligen släktkalas, vi ställde ju in sist gång eftersom Frejsan blev så oturligt magsjuk på natten till kalaset. Ikväll bakar jag tårtan som vi skall äta. Åklagartårta, supergod tårta med maräng och smörkrämsfyllning, nom nom :)

Postat av: Henrik

hej hej

såg att du kommenterat kissies blogg, måste bara tillägga att Bella har haft det ganska förspänt med kontakter osv genom sin pappa som är framgångsrik och har pengar mer än dom flesta av oss drömmer om, så byggt upp sitt eget varumärke har hon ju inte, hon har haft det innan hon ens visste om det själv.



men i övrigt håller jag med dig:)

2010-03-27 - 20:02:43
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0