Kalas=trött mamma

2010-03-29 - 00:22:48
Hej på er pinglor!
Haft en bra dag?

Idag har vi haft släktkalas här hemma. Vi var 17 stycken, både min och Tomas familj. Jag har då som många redan misstänkt stressat sönder mig inför detta (that's who I am). Baka, städa, baka lite till, laga lunch, städa igen. Så, efter att de sista gått slocknade faktiskt jag på soffan och sov i tre(!!!!) timmar. Jag blev väldigt förvånad när jag vaknar av en Frejis i nattlinne som skall gå och lägga sig!
Freja vart iallafall väldigt nöjd och hon fick massa fint, bland annat en Hello Kitty docksulky, Hello Kitty servis, Hello Kitty strykjärn och strykbräda och lite Pippifigurer. Min dotter gillar Hello Kitty :D (och hennes mamma ;)


Idag hade Frejsan på sig baggyjeans med mudd från Cubus, Hello Kitty topp från H&M, halsband med Hello Kitty berlocker och spänne med rosett, också från H&M.





Nu ser jag att klockan är efter tolv så det är verkligen dags att krypa till sängs. Imorgon är det en ny arbetsvecka!

Godnatt på er alla



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0