Kalas

2010-03-07 - 21:24:17
Hej på er!

Jag tänkte updatera er lite om min dag och sedan skall jag soova!
Vi åkte till mina föräldrar vid 13-tiden och där var Freja ute en stund i det härliga vädret. Jag satt på verandan, solade, läste tidningar och snackade lite med min syster. Vid fyra åkte vi bort till födelsedagsbarnet. Det blev en massa paket och god tårta. Freja och Willes kusin på sin mammas sida, Kevin, lekte som aldrig förr. Goa ungar!
Efter kalaset åkte vi hem till mamma igen där Freja fick äta lite kvällsmat och hoppa i pjyamasen. Hon somnade så gott i bilen hem.

Nu tänkte jag byta sängkläder och sedan ta en varm dusch. Finns det något härligare än att krypa ner, alldeles nyduschad i rena, fräscha lakan?

Vi hörs imorgon!

Sov gott alla fina!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0