Hej

2010-03-19 - 22:15:37
Hej på er, såhär på fredagskvällen!

Det har varit lugnt på bloggfronten i ett par dar för min del. Jag har fullt upp och det är mycket med det nya jobbet! Men kul skoj äre! Jag jobbar på ett företag som heter E.N Textil och vi har hand om bland annat Vargöns Järnhandel  och Tygladan i Vänersborg! Jag är verkligen jätteglad över att få denna chansen och möjligheten till att utvecklas. Nu måste jag bara våga tro på mig själv också, haha.

Efter jobbet var det hem och hämta Frejisen som vart hemma med sin pappa idag. Vi åkte och handlade lite ingredienser till tårtan som vi skall ha imorgon, då släkten kommer för att fira Frejsans tre-årsdag!

Nu skall jag och T sätta oss i soffan och ha lite sent fredagsmys!

Puss

Postat av: madde

Så himla gött för dig! Är verkligen glad för din skull!

2010-03-20 - 09:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0