Hej och godnatt på er! ♥

2010-03-31 - 23:05:04

Puh, jag är helt slut. Jobbat från nio till halv fem, snabbt in och handla. Skynda skynda till dagis och hämta Frejsan, hemma halv sex. Börja med middagen. Äta, in med Frejsan i badkaret, plocka iordning. Läsa saga. Somna. Vakna halv tio och nu sitter man här. Fartfylld dag med andra ord.

Jag sitter och smider lite planer inför månadslutet. Förhoppningsvis åker jag och Sara till Ullared. Det ser jag verkligen fram emot. Köpa vår/sommar kläder till hela familjen ♥ Vi får se, det beror lite på hur månaden ser ut med diverse utgifter och annat tråkigt måste.

Jag törstar väldigt mycket. Dricker vatten hela tiden. Jag tror det har med min sockeravvänjning att göra. Det är otroligt egentligen, hur beroende man faktiskt kan bli utav socker. Jag har från och med i måndags uteslutit det "konkreta sockret" (dvs godis, bullar, kakor, läsk) helt och det är riktigt tufft. Jag fick tips om att tugga tuggumi av en bekant och det hjälper, så nu tuggar jag frenetiskt, konstant.

Imorgon är det påskvandring på Frejsans dagis och jag efterlyste ju här i bloggen tips angående kläder. Vilken tur att jag har världens bästa mamma för när vi kom hem idag stod det en påse på diskbänken med en påskkärring outfit :) Mamma hade också köpt en påskpresent till Frejsan, som hon skall få på Påskafton. Det var tydligen en såndär glasglob som man kan skaka på. På Påskafton skall vi förövrigt på 25-års kalas. Det är Frejsans älskade Tant Sara som fyller år och vi skall dit och äta påskbuffé. Mums! Nu är den stora frågan - Vad skall vi köpa för present? Ja, det tåls att tänkas på.

Nu önskar jag er en god natt! Hoppas ni sover gott med söta drömmar!
♥♥♥

Postat av: Benita

ååååå..... ullared....... :-P

2010-04-03 - 10:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0