God morgon på er ♥

2010-03-04 - 09:16:05
Sovit gott? Det har iallafall jag gjort. Jag vaknade en stund innan Freja idag, vid halv 8 ungefär. Jag låg och drog mig i sängen en stund och efter ett tag hörde jag små fötter komma springandes. ♥
Vi låg och läste en bok innan vi gick upp, ABC-boken. Efter det var det dags att gå upp, käka frukost och göra sig iordning för dagis.

Nu sitter jag här med en tekopp och kikar runt på lite sidor. Jag har hittat en blogg som tillhör en person härifrån stan(storsnokarn, that's me) som gör mig rädd. Människan är sjuk i huvudet och behöver psykiatrisk vård. Dock, enligt personen själv, är det inte personen det är fel på, utan alla andra, runtomkring. Ja, jösses. Jag har fått reda på så mycket skit om denna människa, som gör mig rent ut sagt vansinnig och äcklad. Men, karma is a bitch, vi får hoppas att talesättet what goes around comes around faktiskt stämmer.

Åh, jag har ju helt glömt att berätta! Idag skall jag på husvisning! Ja, det är inte jag som är intresserad av huset, utan mitt älskade hjärta Sara! Hennes gubbe är kvar i Gävle så jag följer med som stöd! Det skall bli SÅ ROLIGT!
Tror ni att jag är sugen på hus eller? Men eftersom läget är som det är för oss, får detta vänta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0