B-day party!!

2010-03-04 - 14:54:19

Freja fyller ju för sjuttsingen år snart, om två veckor drygt. Tänk vad tiden går fort!
Jag tänkte höra med dagis om dem lust att komma hela avdelningen på kalas hos oss, hade varit jättekul.
Tomas har tänkt ta ledigt på hennes födelsedag och då passar det bra att dem kommer, vi bjuder på tårta och saft och så kanske vi kan ha fiskedamm också? Det tror jag blir toppen. Dagis har faktiskt varit här en gång tidigare. Då visade Freja sin kanin Sixten och sen fikade vi med kakor och saft. Jag älskar verkligen att planera, speciellt hennes födelsedagar.

Freja är helt galen i Hello Kitty och jag har tänkt mig att köra ett Hello Kitty tema på barnkalaset. Det finns väldigt mycket kalasprylar på nätet om man letar. Skoj!
Vi skall även ha ett släktkalas. Då blir det fullt hus här hemma kan jag lova er. Det är nästan så att man skall dela upp det på två gånger, men jag vet inte. Det är väldigt skönt att få det gjort också, haha. Vi får helt enkelt knö ihop oss tror jag. Det är tur att jag har min älskade mamma som kanske hjälper mig med bak.




Postat av: Jennifer

Dela upp det, please!!!

2010-03-05 - 19:27:00
Postat av: Anonym

Grattis (snart) från Maxx :-D

2010-03-06 - 12:09:23
URL: http://mommymakinmonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0