Förkylningsdjävulskap!

2010-03-06 - 09:27:35
Nej, fy fasen. Jag har blivit kanonförkyld!! Jag har jätteont i halsen och näsan är helt igentäppt på mig.
Jag hade alltså rätt häromdagen när jag skrev att det förmodligen var något på G, uschiamej. Jag mår verkligen inte bra och vi som är bjudna på kalas imorgon. Min älskade brorson Wille fyller år. Men jag kan alltid skjutsa dit Freja och Tomas och så åker jag hem till mamma och pappa så länge. Vi får se, vi får se. Jag skall iallafall försöka ta mig iväg och kika på en present idag samt köpa nässpray.

Freja sitter och leker lite med leklera vid köksbordet och Snuckis käkar frukost. Tomas ligger i sängen och katterna springer runt och gör rivstarter, river ner blommor och bråkar. En helt vanlig morgon med andra ord, jag tror faktiskt att jag också skall försöka få i mig lite frukost. Jag känner mig lite hungrig faktiskt.

Vi hörs senare!

Ps, det skall tydligen vara -20 ute, brr brr brr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0