En underbar dag!

2010-03-16 - 23:14:18

Dagen började med att Tomas och jag gick in med frukostbricka och sjöng för Freja. Cykeln blev den totala lyckan! Vid halv tio kom ÄNTLIGEN kompisarna från dagis (Freja frågade säkert 10 ggr när dem skulle komma)
Sång, tårta, lek och fiskdamm och 1½ halvtimme senare var det dags för kompisarna att gå tillbaka till dagis.
Här hemma lagade jag lite lunch och efter maten gick hela familjen ut på en promenad i det härliga vädret.
Freja, som var helt slut efter kalaset, somnade i vagnen. Gott för henne att ligga där med solen i ansiktet.
Sen var det dags för nästa "kalas" då Tant Sara och Mattias kom, och Tant Sara skämmer bort sin favorit-Freja som vanligt med en massa fina paket. Vid femtiden kom mormor, morfar och kusin-Wille och då blev det tårta och sång igen.
Nu är nästa kalas på Lördag, då det blir fullt hus igen med Tomas och min familj som kommer för att fira Frejsan.
Undrar vad man skall bjuda på då? Jag är lite inne på smörgåstårta faktiskt..

Dagen har varit helt toppen och det var en trött, men mycket nöjd, liten tre-åring som gick och la sig förut.
Min älskade unge som blivit så STOR!



Nu skall jag gå och lägga mig och sova, jag är heelt slut!



Postat av: Sarah

Vad söta bilder och du hade gjort det jätte fint med hello kitty dukningen och tårtan blev ju helt underbar!

2010-03-17 - 08:50:30
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tårtan blev ju jätte bra :)

2010-03-17 - 08:56:32
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Benita

Va söta dom ser ut :-)

2010-03-22 - 11:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0