You look so good..

2010-06-22 - 23:00:10
Sitter framför tvn och lyssnar på musik, samtidigt, haha. Det här med att göra en sak åt gången är inte min grej.
Jag är helt inne i programmet på 3:an, Polisstationen tror jag det heter? Man får iallafall följa den danska polisen.
De har ett helt annat sätt att hantera olika situationer i Danmark. De danska poliserna är mer.. brutala? Och i vissa förhållanden tycker jag de gör helt rätt. Sluta dalta med folk som inte kan bete sig!
Jag är helt fascinerad av polisen faktiskt. När jag var mindre ville jag bli polis. Nu kan jag ibland också känna att det hade varit något för mig. Men jag är troligtvis inte tillräckligt stark psykiskt för att klara det.
Men fyfan vad danska låter roligt, haha!

Jag har hunnit packa lite till idag. Jobbade ett par timmar mitt på dagen. Sen så kom min mamma och systerdotter med lite namnsdagfika. Jag har ju faktiskt namnsdag idag, eller nästan iallafall  :-) 


Nu kom hjärtat mitt hem från jobbet, lite tidigare :-)

Natti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0