Sun sun sun

2010-06-05 - 17:19:46

Hellu på er solstrålar( och regnmoln också för den delen ;-)

Guud, det är så härligt väder ute! Hela jag blir som en annan person, lyckligare och fräknigare :-)
Tomas har åkt till Örebro med 3 andra vänner. Där skall dem delta i ett airsoft spel som pågår fram tills imorgon.
Det innebär alltså: Ingen arm att krypa upp på inatt. Lite ledsen i ögat blir jag, men jag vill att han skall ha skoj. Det förtjänar han, så som han jobbar och sliter för min och Frejsans skull!

Jag och lilla loppan var iväg i förmiddags till Överby, där inhandlades mikrofonen som vi kom överens om att hon skulle få köpa om hon tog sin pencillinkur ordentligt utan tjaffs. Detta fungerade utmärkt! Efter leksaksaffären blev det in på ICA MAXI där vi köpte lite förnödigeter, bland annat lördagsgodis *hih*
Ikväll är vi faktiskt hundvakt åt Mysha, en ursöt liten dvärgpinscher flicka. Snuckis är glad över att ha en lekkamrat över natten!

Vi gick en promenad till kiosken förut, med varsin hund och köpte glass. Nu sitter loppan och kikar på film i sitt rum och jag har precis börjat med middag. Det blir spagetti och köttfärssås här hemma idag, lättlagat och uppskattat!



Två härliga kort från igår, vi var på min lill-kusin Rasmus studentfirande på Vänersnäs.
Jag ÄLSKAR Vänersnäs. Vackrare ställe får man leta efter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0