Osynk.

2010-06-03 - 09:12:52
Jag och Tomas har verkligen varit helt osynkade ett par veckor nu. Fräser åt varandra och är allmänt sura och lättirriterade. Detta i kombination av att Frejsan har haft en trotsperiod utan dess like gjorde att jag igår trodde att jag skulle gå av på mitten. Jag var så frustrerad och framförallt var jag ledsen och Freja vägrade att sova. Så klockan nio stoppade jag om Frejsan i vagnen och hela familjen gick ut på en kvällspromenad. Det kändes bra, för jag och Tomas kunde prata ut och rensa luften lite. Jag passade även på att plocka lite liljekonvaljer och syrenkvistar som jag har satt på köksbordet.
Vi var inte tillbaka förren halv 11 och Freja var fortfarande klarvaken? Men vi käkade en nattmacka och sedan la vi oss i stora sängen och där somnade hon bums!

Torsdag idag då, 3 Juni. Jag undrar vad som skall hittas på idag?
På fredag är det student här i stan. Min kusin Rasmus går ur och vi ska fira honom en sväng på Vänersnäs.
Tidigt på lördagsmorgon, vid 3, åker Tomas iväg med sina vänner till Örebro och spelar Bloody Sunday(??)
De kommer hem på söndag någon gång och vad är det för speciell dag på söndag? Jo, det är min och Tomas bröllopsdag! I fyra år har vi varit gifta. Tänk vad tiden går fort.


Mina kära vänner, nu är det dags att börja dagens sysslor, vi tar disken först. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0