En dag av total stress

2010-06-23 - 23:42:49

Puh, vilken dag måste jag säga! Det har verkligen varit stress från morgon till kväll.
Det blev inte bättre av att vår ena katt, Casper, behövde åka till veterinären och tömma en gigantisk stor böld på var - Fy tusan vad jobbigt det är att se honom lida. Nu mår han som tur är mycket bättre, trycket lättade direkt när de tömde den. Nu har han börjat vakna till efter att de sövt honom. Han vinglar omkring med en stor tratt på huvudet. Snuckis är livrädd för honom, springer undan med svansen mellan benen så fort Casper närmar sig, som om han vore helt groteskt hemsk. Stackars pissemissen min ♥

Efter veterinärbesöket körde vi tillbaka Tomas till jobbet och jag och Loppan åkte och badade, som jag lovat henne tidigare under dagen. Vi åkte faktiskt ganska otippat till Nordkroken i Vargön (är en trogen Gardesanna badare :-) Men det var toppen, hade glömt av hur stort och bra det var där. Freja badade som en tok, hon älskar verkligen vatten den ongen! :-) Efter bad i sjön vart det dags för ett bad till, fast i badkaret denna gång ;-) Jag passade även på att klippa Loppans lugg, min lilla sötfis!

Nu: SOVA!

Postat av: Sarah

Jag var på nordkroken i tisdags, då var det svinkallt i vattnet. Annars är nordkroken helt ok badställe, är ju nära i alla fall. Mina favoriter är gaddesanda och ursand.

2010-06-24 - 08:15:18
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0