HalloO!

2010-06-10 - 22:13:15
Fy tusan vad jag är trött. Igår kväll fick jag ett jädrans migränanfall så jag fick lägga mig med en kylklamp på huvudet, haha. Stenslockande i sängen så det blev inget vidare med bloggning igår. Mår fortfarande inte helt hundra idag, är liksom.. öm i huvudet efter gårdagens huvudvärk. Jaja.

Idag har jag och loppan varit på Överby med min systerdotter och min mamma. Min systerdotter har skolavslutningen imorgon så hon skulle ha något fint till det. Vi hittade en hel del fint, det blev ett par legging, ett linne och en söt midjekort jacka! Hon kommer bli så fin :-)

Lill-loppan var dock inte alls på humör för shopping, så det blev en del gap och skrik.. Och en mamma som inte mår helt hundra = katastrof. Ja, men så är det ibland, man kan ju inte alltid vara på topp *hohoho*

Jag ska nog faktiskt gå och lägga mig nu, så det blev la inte mycket till bloggande idag heller.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0