Nice one..

2010-06-01 - 08:53:03

Än så länge fungerar vårt lilla "avtal" med lillskruttan. Hon dricker upp det äckliga penicillinet utan ett tjafs.
Men visst är det märkligt, man kan idag klona saker, åka till månen och en massa annat, men vi har fortfarande inte fått bort den HEMSKA penicillinsmaken? Haha, den är ju horribel. Jag själv minns ju till och med tydligt smaken från när jag var liten. Usch. Fast å andra sidan, jag är väldigt tacksam över att penicillinet finns och det finns nog andra saker att prioritera än att få en god smak på det.

Idag är det första Juni och då fyller min älskade systerson Sebastian sju år ♥ Det blir kalas i Trollhättan vid sextiden idag, ska bli roligt! Min syster håller på och renoverar hallen, så det ska bli väldigt roligt att se hur det blir. Dem har lagt liggande panel i hallen som skall målas vitt, ni vet i såndär New England stil. Det blir nog toppensnyggt tror jag!

Jag tänkte ta och hänga upp lite tvätt och sedan diska undan efter frukosten. Sen blir det nog ut en sväng i det häärliga vädret!

Ha en toppendag alla sötisar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0