Men är detta den segaste dan ÄÄVVEER!?

2010-06-12 - 17:10:46
Nä dra mig baklänges vilken seg lördag! Fy, jag vill helst ligga i soffan och läsa en bra bok. Men det går ju inte, här hemma är det fullt ös och det ser ut som ett bombnedslag. Vi gick till en stor lekplats förut så loppan fick leka av sig lite, haha. Innan det hade jag varit inne på Erikshjälpen. Tycker det är jätteskoj att gå på loppisar! Jag fyndade 3 fina vita krukor, för 5 kr:-/st :-D

Tomas är faktiskt iväg och handlar middag. Vi skall ha kotletter, klyftpotatis och bearneisesås idag, mums!
Jag ska även ställa mig och baka lite senare, blev sjukt sugen på kanelbullar :-)

Igår var loppan hos tandläkaren. Det gick utöver all förväntan. Hon skötte sig galant och hennes tänder var så himla fina tyckte tandläkaren. Detta till trots att hon äter godis ;-) Men vi borstar hennes tänder morgon och kväll noga så det ger väl resultat och godis äter hon ju oftast bara på lördagar!
Efter tandläkaren fick Freja välja en liten sak i leksaksaffären för att hon vart så duktig och sen köpte vi jordgubbar på torget!

Uschiamej, nu får jag väl ta och röja undan lite här hemma, hänga upp tvätt och annat skoj *inte*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0