Måndag ny dag ny vecka!

2010-06-21 - 12:38:52
Det blev ingen Beck överhuvudtaget igår :-( Men det var nog bra för klockan var så mycket ändå. Vi hade aldrig kommit upp imorse annars :-) Loppan är på dagis och jag tänkte packa lite porslin och annat som finns i köket.
På midsommar flyttar vi ju ;-) Jag ser så mycket fram emot denna flytt. Det skall bli en härlig nystart i livet!

Jag hoppas att vädret håller i sig idag för jag funderar på att ta en sväng till stranden sedan när Loppan kommit hem från dagis. Men vi får se, jag behöver köra lite lådor och sånt också.. Tomas jobbar eftermiddag så han kan inte hjälpa till så mycket.

Jaa, dags att sträcka ut benen och göra lite nytta!

Ha en toppenfin dag och ta hand om er ♥ 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0