Kattarsel!

2010-06-07 - 22:30:23
Dagen började inte allt för bra. Tomas cyklade iväg med Frejsan till dagis och jag gick här hemma och plockade lite. Hör att vår ena katt, Semlan, är utanför och vill in. Öppnar dörren och ser att kattfanskapet har en orm i munnen, eller iallafall en del utav en orm. Jag hinner inte stoppa henne utan hon springer in och visar stolt upp sin fångst, jag blir inte lika imponerad utan skriker i högan sky och springer ut på trappan och stänger om mig, sitter på trappan och typ.. hyperventilerar när Tomas kommer hem och han får gå på ormjakt. Jag  H A T A R  ormar.

Resten av dagen har varit ok, jag har plockat undan lite och satt på en tvätt med lakan. Imorgon kommer min svägerskas hund hit och skall stanna i en vecka medan de är på semester i Grekland. Det skall bli skoj för Snuckis att ha en jämnstor hund att leka med :-) Vi får se vad vi hittar på. Åker nog till hundgården på besök ett par gånger så dem får springa av sig ordentligt!

Om en liten stund ska jag krypa ner i sängen, ska  bara ta en dusch först!

Godnatt goingar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0