G'night!

2010-06-06 - 22:44:42
Frågan är om det ens är lagligt att vara såhär trött som jag är precis nu? Somnade givetvis inne hos loppan när jag nattade henne. Dumt av mig egentligen att sätta mig framför datorn, egentligen skulle jag gått över bums till vår säng.
Hon var feberfri, så imorgon blir det nog dagis en stund för hennes del. Skönt för både henne och mig faktiskt. Det verkar som hon längtar dit också, nu var det ju faktiskt ett bra tag sedan hon var där.


Jag hoppas på lika fint väder hela nästa vecka som det varit denna. Jag jobbar bara två dagar så resten av veckan kan jag och Frejsan hitta på roligheter. Kanske åka till stranden någon dag? Det hade varit skoj.
Vet inte hur varmt det är i vattnet, men Freja kan säkert springa lite vid kanten och svalka sig!
Jag är inte sådär jättenoga med att bada själv. Det var jag förr, oj oj vad jag badade. Jag var alltid först i och sist upp. En riktig vattentjej, älskade det, speciellt saltvatten.

Jag fick förresten ett personligt blombud imorse ;-) Det var svärmor som kom med blommor med uppdrag av maken som inte var hemma. Jag blev väldigt glad! :-)

Nu tänkte jag krypa ner i en renbäddad säng, alldeles nyduschad är jag också, härligt!




Sov så gott söta bloggisar!
Postat av: Baby Melody

Har du haft en trevlig dag sötnos? :)

Kika gärna in min tävling, lottar ut lite härliga skönhetsprodukter:)

Kram!<3

2010-06-07 - 16:16:31
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: lindet

Hejsan!



Trillade in på din sida så tänkte tipsa om min blogg där jag har superfina tävlingar igång.

Kika in vettja ;)



Kram Lindet

http://lindet.blogg.se

2010-06-07 - 23:28:50
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0