England

2010-06-12 - 20:58:53
Nu sitter hela familjen framför tvn, England-USA står för kvällens underhållning. Givetvis håller familjen Gould på England eftersom Tomas är halv-engelsk. :-) Världens bästa land rent ut sagt!
Jag är väl måttligt road av fotboll, det är därför jag har datorn i knät, haha. Lill-loppan, som fortfarande är vaken, kikar i lite böcker för tillfället.

Maten blev god och vi är riktigt mätta alla tre här hemma nu, det blev lite chokladmousse till efterrätt. Jag hade velat ha hallon till men vi hade inga i frysen så det fick vara.
Jag funderar kraftigt på att gå och lägga mig, är helt slut, som vanligt. Imorgon blir det en tur till Frändefors.

Godnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0