Bröllop i Svensk regi.

2010-06-19 - 18:49:17

Visst var Kronprinsessan Victoria helt enastående vacker idag? Hon fullkomligt sken av lycka när de stod på kyrktrappen och väntade på kortegen som skulle föra dem till slottet och jag är så stolt att hon representerar Sverige. Många tycker att vi i Sverige skall avskaffa monarkin men det håller jag verkligen inte med om.
Jag tycker vi skall bevara denna fina tradition och vara mycket stolta över att ha en sådan fin kungafamilj.

Victoria verkar vara en ödmjuk, varm och jordnära person. Hon och Daniel är en perfect match tycker jag!
Härligt att se en man av folket som lyckats fånga en prinsessas hjärta :-) Lill-loppan tyckte det var superspännande att kika på bröllopet. Hon är ju väldigt intresserad av prinsessor och prinsar. Vi läser ofta Bröderna Grimm´s sagoböcker som ofta innehåller kungligheter och lyckliga i alla sina dar slut!


foto Scanpix

Postat av: Madde

Säger detsamma jag, jag gillar att vi har monarki, och kronprinsessan är en fantastiskt representant för Sverige. Tjusigt bröllop var det må jag säga!

2010-06-19 - 19:56:26
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

SV: Tack :-) <3

2010-06-20 - 15:02:13
URL: http://beckahbitch.se
Postat av: Sandra

Vad man än tycker om kungahuset kan man inte säga något annat än att bröllopet var otroligt vackert

2010-06-20 - 17:00:52
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0