9 Juni 2010

2010-06-09 - 10:04:49
Hej och god förmiddag på er!
Det är grått och trist ute, då blir det lätt även grått och trist inne. Helst av allt hade man velat ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet.
Just nu längtar jag väldigt mycket efter flytten. Jag vill inte bo här längre! Jag gillar verkligen inte att bo i flyttlådor och röra, det kliar i fingrarna på mig. Städa, städa, städa.
Men det är ju trots allt inte långt kvar, ungefär två veckor till bara. Åh, jag blir alldeles snurrig av att tänka på allt som skall fixas och donas. Jag är en sådan person att jag vill att ALLT skall bli färdigt på en gång, helst igår om det var möjligt.

Min underbara mamma kom förbi igår kväll, hon hade varit och handlat två påsar med mat och annat till oss. Tänk om alla hade en mamma som jag?  Då hade det inte funnits krig i världen! :-)
Igår bakade jag och loppan en Silviakaka och lite senare på kvällen kom Sara och Mattias förbi en sväng.
De hade varit på köns-ul i Göteborg och det visade sig att det bor en lite flicka i magen. Åh, vad jag är glad för deras skull! ♥ Jag blir själv väldigt sugen på en liten till, men samtidigt så har vi verkligen inte ekonomi till det just nu. Det kostar med barn, mat, kläder, blöjor, leksaker, dagisplacering, försäkringar är bara en liten bråkdel utav alla kostnader som egentligen finns. Men någon gång i framtiden skall vi allt få en liten knodd till, det tycker jag allt!

Ja, det där med att dra täcket över huvudet lät faktiskt inte fel. Tyvärr har jag en hel del viktigt som behövs göras idag. Däribland några telefonsamtal.

KRAM på er och ha en härlig Onsdag!
Postat av: Sandra

jag är också väldigt sugen på en till nu när så många andra är gravida. Men det är som du säger, det kostar en hel del och man vill ju ge sina barn det bästa. Så vi får allt vänta vi med.

2010-06-09 - 10:51:09
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0