Hej

2010-07-04 - 11:04:52

*gääsp* Jag är trött! Värmen och solen tog verkligen på hela familjen. Jag vaknade klockan nio av att mamma ringde på dörren och då låg fortfarande Loppan och Tomas och sov.
Igår var jag och Loppan på Gaddis med Madde, Sandra, Loke, Markus och Mia. Det var så skönt i vattnet, för hör och häpna, jag doppade mig ;-) Freja hade hur skoj som helst för Madde hade tagit med sig en badring. Den användes flitigt av både Loppan och mig.

Senare på kvällen när Tomas vart färdig för dagen i vårt gamla ställe åkte vi till Sandra, Johannes och lille Loke för grillning. Det var väldigt mysigt och de bodde så himla fint, perfekt för barnfamiljer.
Vi åt gott och hade väldigt trevligt måste jag säga, perfekt avslut på en härlig dag!

Nu regnar det ute och då skall vi passa på att greja här hemma. Mycket städande och fejjande just nu känner jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0