Kattont

2010-07-27 - 11:09:02



Godmorgon!

Idag har äntligen solen kikat fram, härligt!
Dock får våra planer för dagen skjutas fram då vi måste åka in till veterinären med vår lilla kattflicka. Hon kan inte stödja på sitt högra bakben. Antingen har hon blivit ormbiten eller biten av någon annan katt. Suck, är det inte den ena katten så är det den andre. Förra månaden fick vi ju åka in med vår äldsta katthane, Casper, för att han fått en böld på kinden. Men vad gör man inte för sina älskade djur? Även fast det är ganska surt att det hela tiden skall vara nått. Antibiotikakurer och annat.


Gårdagen tillbringade vi i Frändefors. Vi passade på att städa ur bilen som vi skall ha med oss till Danmark nästa vecka och sen kollade min älskade storebror upp vad det var som lät konstigt när man körde. Det var tydligen en miljon saker som behövdes bytas ut med bromsarna. Tur att jag har en bror som äger en bilverkstad som kan hjälpa mig. Så idag åker han in till jobbet, TROTS att han har semester och fixar det som behövdes bytas. Han är så snäll, min storebror. Som alltid ställer upp för alla andra. Jag har tur som har så fina syskon!



Nu måste vi åka!


Ha en härlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0