Veckans sista arbetsdag.

2010-07-02 - 09:19:51
Jisses vad trött jag är, ville hemskt gärna ligga kvar i sängen ett par minuter (timmar) till. Men när man har en liten Loppa som drar i en och vill ha frukost är det bara att släpa sig ur sängen.
Så, vad händer idag? Jo jag skall jobba ett par timmar, sedan får vi se vad dagen har att ge. Jag misstänker att vi skall fortsätta plocka upp lådor och sånt.

Igår när jag och Loppan cyklade till dagis följde vår ena katt, Semlan med. Hon skall alltid följa med vart man än går. Jag tyckte det var lite dumt, eftersom hon kanske inte hittar så bra nu eftersom vi precis har flyttat. Dock hade jag inte tid att vända för att ta in henne. Naturligtvis virrade hon bort sig och alla som känner mig vet hur jag blir, alldeles uppstressad och jätteledsen om något av djuren inte synts till på fem minuter. Jag var ute flera gånger och lockade och letade efter henne. Vid åttatiden åkte jag iväg till Sara och Mattias för att kika på deras lägenhet ( som var KANON snygg ) och var inte hemma igen förren vid elva, men ingen pissemiss syntes till så jag tog på Snuckis kopplet och gick en runda. När jag kommer till lekplatsen borta vid området där vi bodde förut kommer det en mycket glad, men trött katt springades mot mig i full fart, pratandes och mjauandes. Snuckis blev överlycklig när hon kom, han började studsa och hoppa som en galning :-) Jag sov väldigt gott inatt, med en liten kissekatt liggandes bredvid mig. Mysigt.

Nu är det dags att ta fram kläder till Loppan som hon kan ta på sig och sedan bär det av till dagis. Sista dagen, sen har hon sommarlov! Det är många av hennes kompisar på dagis som redan gått på lov så Freja pratar mycket om det, att hon också vill ha sommarlov och vill Loppan ha något, så får hon det
;-) ♥

Njut av solen och värmen och ta vara på varandra ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0