Rajtaj

2010-07-18 - 12:48:43
Godförmiddag pinglor!
Efter en härlig sovmorgon skall vi snart åka till Trollhättan och hämta vår dotter och hund som sov hos Faster Karin inatt.
Vi hade en riktigt rolig eftermiddag och kväll igår. Vi började hos Karin och Steve med att grilla, dricka lite öl och umgås. Lite senare på kvällen gick jag, Tomas, Anders, Dana och Steve ner till Gamle Dal och satt vid vattnet och drack lite bärs och cider och bara njöt av sommarkvällen! Tito var gullig som kom och hämtade mig och Tomas vid tolvtiden. En snabb tur in till donken för lite nattamat och sedan hem, in i duschen och hopp i säng. 
Idag känner jag mig lite halvseg i kroppen, men inte ett dugg bakis och det är ganska otroligt för att vara mig.
Jag tål egentligen inte alkohol utan blir rejält dåligt bara efter en halv cider men igår kunde jag allt dricka lite till.
Det gäller bara att veta när det räcker!

Nu är det snart en ny vecka med nya möjligheter, vad ska ni hitta på för skoj?



  

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0