Solen kikar fram..

2010-07-20 - 13:08:13




(tagen från min favvis-blogg, Gizmolinas)


Tudeloo kringlor!



Idag kikade äntligen solen fram efter ett par dagar i vila. Härligt tycker jag :-)
Jag har en riktigt slö dag. Kroppen och hjärnan står på viloläge och jag vill helst lägga mig och sova bort ett par timmar. Men det är tvätt som skall tvättas, mat som skall lagas och andra måsten som måste göras ;-)
Vi har varit inne i stan en sväng på förmiddagen. En timmes väntetid och sedan var det min tur. Sen åkte vi och köpte en glass till Loppan och nu har Tomas och hon precis cyklat iväg till lekparken. De skulle spela lite fotboll, så Loppan får springa av sig litegrann.

Snuckis är ren och fin nu. Han fick sig en välbehövlig trimmning och dusch igår, inte så populärt under tiden det pågår med efteråt är han nöjd! Han blir så stilig, vår lille räser hund. Vi har verkligen världens bästa vovve. Så genomsnäll och god. En lugn och lite blyg pojke.

Det är inte långt kvar tills hela familjen Gould åker till Danmark på en minisemester. Vi åker den 1 Augusti, tidigt på morgonen och sedan väntar 6 dagar av lek och skoj! Jag ser verkligen fram emot denna resa. Det skall bli skönt med ett avbrott i vardagen..

Näpp, dags att hänga ut lite tvätt på tork. Perfekt väder för det idag!

Postat av: Sandra

Åh va mysigt. Vart i danmark ska ni? Vi ska också på en minisemester till skagen i augusti nångång.

2010-07-20 - 13:28:06
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0