Lüürdag

2010-07-03 - 10:24:45

Hej på er hjärtegryn!
Jag är helt mör i kroppen. Jobbade igår, slet som ett djur och det ger utdelning idag i form utav en rejäl träningsvärk. Oträndad, jag?!
Vi hade en mysig fredagskväll igår. Vi åt pizza och avslutade med två stora skålar med chips och godis.
Inte konstigt att man ser ut som man gör ;-) När lill-loppan somnat kikade jag och Tomas på någon äcklig zombie film som gick på tv. Fy, jag har väldigt ont av sånt. Skräckfilmer är det värsta jag vet.

Idag verkar det bli varmt då värmen redan vid 8 imorse slog emot en som en vägg när jag öppnade ytterdörren.
Förhoppningsvis blir det bad idag men jag ska även greja lite här hemma. Fixa iordning de möbler som vi skall sälja bland annat. Från början var det tänkt att vi skulle köpa en ny tv-bänk och ett nytt soffbord. Men nu skippar vi tv-bänken. Vi kom på att vi kan ställa tvn på vår ena Expedit hylla från IKEA. Den långa låga varianten. Det blev bra. Nu är det alltså ett soffbord vi är på jakt efter och jag har hittat det vi skall köpa, på IKEA givetvis.

Hemnes, soffbord 1495:- från Ikea

Nu tänkte jag slänga i en tvätt i maskinen och sedan blir det lite plockeliplock här hemma :-D
Njut av dagen och era nära och kära!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0