Kalldopp

2010-07-06 - 00:26:54
Hej alla fina!

Lite gråmulen dag, men varmt! Jag och Loppan åkte till Gaddesanna där Sara och Mattias var i stugan. Freja vart sugen på att bada så Sara och vi åkte ner till vattnet. Det blev ett snabbdopp då Freja tyckte det var lite kallt ;-)
Innan Gaddis hade jag och Freja vart på jobbet en sväng och kikat på tyg. Jag hittade ett fint, blårutigt, som jag skall ha. Det finns ett mellanrum i diskbänken där det förr stod en diskmaskin. Där hade jag tänkt hänga upp en gardinvajer och sätta ett tyg för så blir det en snygg förvaring bakom där man kan ha återvinning, pant och sånt.

Vet ni förresten när hela familjen vaknade imorse? Halv 11!! Vi var i chock när vi såg vad klockan var! Men väldigt skönt med en lång sovmorgon! :-)

Well, dags att sova!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0