Hösten närmar sig med stormsteg

2010-07-18 - 23:25:20

Nu är det alldeles kolsvart ute. Tänk, det var inte längesedan det var ljust hela natten lång! Sommaren går alldeles för fort.

Vi stannade en stund i Trollhättan hos Karin och Steve. Karin bjussade på goa pannkakor och även ett mindre vattenkring utspelades sig mellan syskonen Gould.
När vi kom hem tog jag ett välbehövligt städ i badrummet nere och imorgon tänkte jag ge mig på badrummet på ovanvåningen. Min pappa ringde även idag och berättade att han fixat en flytväst till Loppan, så någon gång i veckan som kommer blir det en båttur om vädret tillåter. Jag skall även försöka att ta ett ryck här hemma. Jag vill få i ordning i vardagsrummet! Jag HATAR när saker och ting inte blir färdiga. Blä!

Snart är det dags för sängen, men först ska jag vattna lite blommor utomhus!

Godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0