Hejhejhemsktmyckethej!

2010-07-29 - 10:14:44




Godmorgon pärlor!

Sovit gott? Det har jag gjort, trots att vi legat och knõt hela familjen! Trångt men mysigt :-)
Jag är lite trögstartad denna morgon, 1 liter kaffe kanske skulle göra susen?  Loppan är i full gång. Springer runt och bjuder oss på Bamse tuggummi och ett sprut med Hello Kitty bodysplash som hon fått. Den luktar faktiskt väldigt gott, kokos och lime. Det är nästan så att jag skulle ha en jag med ;-)
Hello Kitty luktar gott ;-)


Om en stund ska vi iväg och städa ur vårt gamla garage. Vi har lite hö och halm till kaninen där och några vinterdäck. När det är färdigstädat åker vi och lämnar in garagenyckeln och efter det är det bye bye Vbg-bostäder, för alltid förhoppningsvis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0