Hallojsan

2010-07-23 - 10:47:02



Idag tror jag det blir en såndär tråkdag när jag bara går här hemma och plockar och tvättar. Visserligen är det bra att ha dessa dagar också, annars skulle det se ut som "hej kom och hjälp mig" här hemma.
Tomas och Loppan är ute på en promenix med vovven.
Igår eftermiddag åkte vi hem till mamma och pappa. Min mamma hade sparat en jättefin gammal gungstol i vitt som hon gav till mig. Jag slipade till den litegrann och nu står den i vårt sovrum, men är osäker på om den ska stå där eller i hallen uppe. Jag får känna mig fram och se.

Ja kära vänner, då var det dags att köra igång då..


Postat av: Sandra

Det citatet var riktigt fint.. den snor jag av dig!

2010-07-24 - 21:58:36
URL: http://familjenlengrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0