Gooookart!

2010-07-16 - 23:49:45

Tjingeling sockertoppar!

Vilken dag vi har haft! Åkte till Trollhättan och mötte upp en del av Tomas familj! Vi gjorde en runda i Trollhättan.
Först körde vi gokart, fyfasen vad roligt det var och s h i t  vad det gick! :-) Efter det kikade vi på lite gamla Saab bilar eftersom det var utställning. Sen bar det av in till stan där vi gick och kikade. Vi åt pizzabuffé och kletade med sockervadd! En mysig dag, men gosh vad varmt det har vart och jag hade ändå klänning. Som i en bastu!
Just nu pågår Fallens Dagar i Trollhättan. Vet inte om vi skall in något mer, men imorgon är vi barnlediga på kvällen-natten. Vi är bjudna till min svägerska med familj på lite grillning och efter det skall Loppan sova över. Myspys med Faster Karin!
Jag tror dock att både jag och Tomas skippar att gå ut på Fallens efteråt och hellre sitter hemma och tar det easy. Vi är inte sugna på't faktiskt, jobbigt med allt folk som är för packade för sitt egna bästa.
Jag=Prettokärring.



Nu är jag trött i både huvud och fötter så jag misstänker starkt att nästa stopp blir sängen.

Postat av: Madde

Jga tycker inte alls det är pretto att inte vilja gå ut på fallens, inte alls faktiskt. Igår satt jag på balkongen och hörde mer än tillräcklgt kände jag..rätt stökigt och en massa dum-fylla...Det blir likosm ingen rolig utekväll då.

2010-07-17 - 11:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0