Får det lov att vara lite stress?

2010-07-30 - 23:48:59
Jag är aningens stressad just nu. Jag har ungefär 100 saker att göra innan vi åker och det känns som om vi skall vara borta i en månad istället för drygt en vecka. Iallafall om man tar en titt på packningen.. ;-)
I förmiddags var loppan hos frisören och klippte sig. Hon var så otroligt duktig. Satt blick stilla hela tiden och hon blev så fin i håret. Rosa lugg fick hon också, hihi. Resten av dagen har jag packat och grejat här hemma. Tvättat och strukit kläder. Vi hade lite fredagsmys i soffan med chips och choklad innan det var dags för lillan att sova.

Jag ber till högre makter att det INTE blåser såhär på söndag när vi skall åka, annars blir det ingen vidare trevlig båttur när det nästintill blåser orkan ute. Usch. Tur är att vi tar snabbfärjan dit. Vi åker hemifrån runt halv fem på morgonen för vi skall senast checka in halv sju på färjan. En väldigt tidig morgon med andra ord. Får kanske lägga mig en stund på hotellet när vi kommit fram.

Imorgon skall jag packa och fixa det sista. Jag skall även hinna duscha, noppra ögonbrynen, köra upp Snuckis till Frändefors, gå igenom katterna och kaninens rutiner med Sara som skall komma hit och se till dem, vattna alla blommor, fixa mat som vi kan ta med oss under bilfärden, tömma kattlådan, rensa Sixtens bur, dammsuga övervåningen, diska, tömma papperskorgarna, handla lite förnödigheter som skall med, rensa kylen på mat, fixa ordning kameran.

Vi hörs förmodligen inte förren imorgon kväll!


Hej och godnatt!
Postat av: Sandra

Hatar snabbfärjan, just för att det guppar så mkt. Men hoppas att det inte är detta oväder iallfall och ha nu en underbar semester i grannlandet!!! :)

2010-07-31 - 07:14:55
URL: http://billyrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0