Bröllopsbestyr.

2010-07-24 - 12:16:28


Så sant, så sant




Vi är bjudna på bröllop den 7 augusti. Det är Tomas vän, Joakim och hans tjej Sarah som skall gifta sig!
Det skall bli skoj att gå på bröllop och Tomas skall faktiskt vara bestman.
Nu till problemet, WHAT TO WEAR? Tomas har en helt ok kostym som han skall ha med en vit skjorta under. Loppan har faktiskt fått ärva en supersöt klänning som min mamma sydde till mig när jag var i Frejas ålder. Den är helt underbar med en vit krage och allt, haha. Dock har varken Loppan eller Tomas några passande skor men det är de minsta problemet. Jag har ingenting att ha på mig och vi har verkligen inte råd att lägga ut en massa pengar på kläder.. Men, jag har faktiskt hittat en jättesöt och enkel klänning på Nelly, på rea. Ynka 79:- kostar den och dessutom är det fraktfritt. Vi får se, men det gäller att vara snabb för reavarorna går som smör i solsken :-)

Jag har haft en härlig morgon, har legat och dragit mig i sängen och läst ut en pocketbok som Tomas gav mig.
Nu tänkte jag börja med lunchen och sedan blir det till att ta tag i dagens projekt - Frejas rum!

 

Postat av: Sarah

Det behöver inte vara såå himla noga. Du har säkert nått fint hemma. Men jag förstår ändå att du vill ha nått nytt. Det är alltid kul. Varför kan man bara inte vara rik och kunna köpa precis vad man vill?

2010-07-24 - 16:19:52
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0