Wackyday!

2010-01-11 - 12:54:03
Usch och fy vilken seg dag! Jag känner mig helt utmattad och håglös. Jag vill egentligen plocka bort ljusstakar och sånt som hör julen till, men jag kommer mig inte riktigt för att göra det? Åh, det är verkligen en såndär negativ dag idag, när man bara känner sig sleten, tjock och oeffektiv.
Mitt hår är superslitet och jag sitter här i mörkblå mjukisbyxor och en ful t-shirt. Mm, härligt värre.

Nä, nu får jag allt ta och sparka mig själv i arslet så att jag kommer igång, här kan jag inte sitta och uggla hela dagen!

Hoppas att er dag är bättre än vad min varit hitills
Postat av: Sarah

Sånna dagar känner jag verkligen igen..... Inge skoj.

2010-01-11 - 15:17:01
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0