Vilken lyx.

2010-01-14 - 22:45:19
När jag kom hem idag hade min mamma fyllt vår kyl och frys. Hon hade även lagat middag, sin prisbelönta fisksoppa! Lyckan var total! När jag även hittade två par nya trosor som mamma hade köpt till mig blev jag ännu gladare :)

Ikväll har jag sytt mitt allra första kuddöverdrag. Jag tog ett gammalt påslakan och sydde om. Resultatet? Tja, bättre än förväntat! Jag gillar verkligen att sy. Så snart skall jag ge mig på och sy något till Freja, ett linne eller något annat lätt. Ja, vi får väl helt enkelt se, jag kanske blir en riktig sömmerska och kan börja sy på beställning? (eller inte..)

Nu tänkte jag krypa till kojs faktiskt. Imorgon är dagis stängt. Jag och Freja får en riktig mammadotterdag! Vi får se vad vi kan tänkas hitta på för spännande!

Godnatt världen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0