Lördagen den 30 Januari 2010

2010-01-30 - 12:06:31
Idag är det lördag. Jag har en massa massa tvätt som skall strykas och hängas in i garderoberna. Inte roligt alls tycker jag. Jag har varit och veckohandlat. Köpte även tacobröd som vi skall ha med oss på knytkalaset ikväll.
Om en stund skall jag köra Freja till mormor och morfar där hon skall sova inatt. Efter att vi lämnat av henne tänkte jag åka hem och städa undan lite innan det är dags att göra sig klar för kvällen.

Natten till idag har varit jobbig. Freja har vaknat flera gånger och varit riktigt ledsen och velat att jag skall lägga mig hos henne. I vår säng ville hon inte sova. Men att hon varit vaken inatt märktes inte imorse, när hon stega upp klockan sex. Haha.

Nu skall jag packa Frejas ryggsäck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0