Mydog

2010-01-06 - 12:54:06
Inatt var vi barnlediga och vi hade båda sett fram emot att ta en lång härlig sovmorgon. Synd bara att min automatiskt inställda klocka gjorde att jag vaknade strax innan 8 som vanligt då. Dock lyckades jag somna om efter ett tag.
Resten av dagen kommer innebära lite undanröjning här hemma, snöskottning och sedan beger vi oss ut på vägarna och åker till Trollhättan för att hämta vår lillplutta. Allt har tydligen gått jättebra och det är full fart på henne hemma hos farmor.

Till helgen undrade Sara om jag ville följa med på hundutställning i Göteborg. MyDog på Svenska Mässan.
Det hade varit jätteroligt, även om man inte skall ställa ut så är det alltid trevligt att komma iväg och kika på alla fina vovvar. Det finns säkert endel företag som är där och säljer diverse hundprylar och annat skoj, så det hade varit spännande. Vi får se, men det lutar åt att jag åker med dem på lördag faktiskt!

Gårdagen var mysig, vi käkade lite gott och sedan satt jag i soffan och läste medan Tomas satt och spelade lite tv-spel. Sen gick vi ut på en härlig lång kvällspromenad med Snuckis tillsammans. Vi gick och pratade om allt möjligt och njöt av varandras sällskap typ, hehe. Sen gick jag och la mig och fortsatte läsa i sängen och somnade givetvis med boken i handen, haha.

Nej, om man skulle ta och sätta igång kanske?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0