Tjohej

2010-01-18 - 22:57:01
Lala, jag sitter och småkikar på Paradise Hotel, väldigt skoj det där programmet. Lite små spännande faktiskt med alla intriger och skitsnack. Haha bara Jackies kommentar "bara det där och gå och sno grejer och få gå på romantisk middag, det låter ju som en sån grej jag skulle kunna göra, jag menar, jag har ju generna!" (Jackie är Sveriges största brottsling, Svartenbrandts dotter)

Jag är grymt sugen på att gå på bio eller något, ut och äta eller vad som helst, jag och Tomas behöver det tror jag. Det är inte allt för ofta vi hittar på saker tillsammans. Vi får se vad som händer när löning kommer!

Jaa, nej jag vet faktiskt inte om jag har så mycket mer att tillföra..

Postat av: Millah

Överraskning i min blogg :)

GRATTIS :)



Kramar om

2010-01-19 - 14:53:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0