Tjenaremors! En bok i min famn.

2010-01-29 - 14:54:47
Idag åkte jag till bibblan och hämtade upp boken jag ställt upp mig i kö på. "Elsas mode" av Sofie Farhman. Det skall bli intressant att se om den är något att ha!
Jag var även hos mamma en sväng och hämtade ett par byxor jag lämnat där uppe. Det var ett par svarta treggings som jag aldrig använt för dem var lite för stora. Min syster skulle se om dem passade henne. Hon skulle tydligen på någon avslutningsmiddag för personal på Länsrätten.

Jag hämtade upp Freja vid tolvtiden på dagis och sen åkte vi hem. Här hemma har vi haft mysigt med lite fika och vi har även suttit vid datorn och kikat på gamla kort tillsammans. Vi har skrattat åt alla fulkort på pappa! :)
Just för tillfället sitter jag och letar recept på internet. Jag håller på att göra en digital receptbok på datorn. Vi får se hur det blir. Kan visa någon dag när jag kommit en bit på väg.

Imorgon skall jag och Tomas hem till en gammal jobbarkompis till mig, Inger. Det är en liten "personalträff". Vi skall ha tacoknytis. Jag och Tomas skall ta med oss tacobröd. Det skall bli jätte roligt. Freja kommer vara hos mormor och morfar. Vi får se om hon stannar där över natten, förmodligen blir det så. Skönt med sovmorgon på söndag isåfall.

Ikväll blir det fredagsmys. Dock vet jag inte med vad, jag har ingen inspiration alls. Jag får höra med Tomas om han har några förslag! Förhoppningsvis får jag kanske lite ideér av alla recept jag hittat på nätet.
Förresten, vet ni någon bra sida där man kan hitta bra recept?
Postat av: Sarah

tasteline.com brukar jag kolla i alla fall.

2010-01-29 - 15:39:47
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0