Tisdag

2010-01-19 - 22:58:57

Idag har jag, Frejat och mormor varit iväg på äventyr. Först var vi hos frisören och Freja klippte sig. Det blev helt otroligt fint, min söta lilla skrutta. Efter klippningen åkte vi till Överby en sväng. Det blev onyttig lunch på Mc Donalds och sedan gick vi in och kollade på BR och där hittade vi världens sötaste Nicke Nyfiken apa som Freja fick! Hon älskar Nicke, vi lånade en Nicke bok igår på bibblan. Efter BR gick vi till Maxi och veckohandlade lite och sedan hem igen. Här hemma har vi mest tagit det lugnt. Freja har lekt med sin apsamling. Hon har säkert 10 stycken apor, i olika storlekar och färger. Lite kvällsmat och sedan hopp i säng.

Just för tillfället kikar jag med ett halvt öga på Paradise Hotel på sexan, utröstning ikväll alltså :) Får se vem som åker ut. Jag blev väldigt glad att Catja åkte igår, tyckte inte om henne. Eller, kanske dumt att säga så, jag känner henne inte. Jag tyckte inte om hennes tv-personlighet. Sen kan hon vara världens goaste människa IRL. Vem vet?

Imorgon tänkte jag ringa och boka en klipptid till mig själv. Det behövs som sagt..

Nu tänkte jag tappa upp ett varmt bad, sätta på en ansiktsmask och lägga mig och läsa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0