Oh yeah!

2010-01-17 - 23:34:06
En riktigt slappedag har det vart idag! Vi käkade lite middag förut och sen lekte Freja och Tomas med leklera, dem gjorde snögubbar och bajskorvar, haha. Det är härligt med kiss och bajsåldern!

Tomas har kikat på Johan Falk på fyran och jag har suttit i soffan med laptopen i knät och slösurfat runt lite.
Några av djuren har också slappat lite i soffan.

Då ser det ut såhär:


Imorgon är det en ny vecka och någon av dagarna skall jag faktiskt se till att jag och Freja kommer iväg och klipper oss, väldigt välbehövligt. Annars har jag inte mycket planerat. Det blir möjligen en tur till biblioteket. Lämna tillbaka dem utlästa böckerna och låna lite nya. Jag skall se om dem har fått in Sofie Farhmans debut "Elsas mode". Tomas jobbar eftermiddag. Det är tråkigt när han gör det faktiskt, han kommer hem halv tolv på natten. Men jag får väl ha lite hemmaspa och myskvällar hela veckan! En fördel med hans eftermiddagsturer är att på fredagar är han ledig.

Nu skall jag ta en rök(fyfan, jag MÅSTE SLUTA!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0